ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
کد خبر : 33188
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1392 10:36
تعداد بازدید : 3590

اعزام۷۵ نفرازخواهران کانون های مساجد اصفهان به همایش اندیشه های آسمانی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از اعزام ۷۵ نفر از مسئولان واحد خواهران کانون های مساجد استان اصفهان به همایش اندیشه های آسمانی خبر داد.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان گفت:جامعه مخاطب این دوره فعالین 17هزار کانون فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور هستند که با کلیات و چارچوب مفهومی عقل معاش انقلابی و کلید واژه های این ادبیات آشنا می شوند.


وی افزود:ششمین دوره همایش اندیشه های آسمانی با هدف ارائه الگو و فرانمای فرد طراز در زمینه عقل معاش یا سبک زندگی انقلابی در مشهد مقدس برگزار می شود.


حجت الاسلام معتمدی گفت: در این دوره از همایش 85 نفر از برادران فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان از "3 لغایت 8 شهریور" با دو دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.


وی همچنین از اعزام 75 نفر از مسئولان واحد خواهران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان از "17 لغایت 21 شهریور" با دو دستگاه اتوبوس خبر داد و افزود: مسئولان واحد خواهران با حضور در این همایش با مباحثی مانند انقلابی بودن، فرهنگ و کار فرهنگی، تشکیلات انقلابی، عقل معاش یا سبک زندگی و الگوها بررسی می شود و به فراخور زمان و موضوع بحث، مخاطبین با بخش‌هایی از منظومه فکری مقام معظم رهبری آشنا می شوند.


شنبه 8 ارديبهشت 1403