ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
کد خبر : 10606
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1391 11:31
تعداد بازدید : 2596

نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای کانون های مساجد لنجان افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای ۲۰ ساله و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لنجان صبح امروز در مجتمع فرهنگی هنری بهمن زرین شهر و با حضور مسئولان دبیرخانه کانون های مساجد استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، در این نمایشگاه که همزمان با ایام ماه مبارک برگزار شده، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان لنجان دستاوردها و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.


این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی همچون رشته‌های هنری، آثار خوشنویسی، طراحی، نقاشی و سیاه‌قلم و همچنین هنرهای تجسمی همچون منبت‌کاری، معرق‌کاری و ساقه‌نگاری برگزار شده است.


هنرمندان لنجانی و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان تلاش کردند که با استفاده از هنر، مسائل قرآنی و دینی را برای علاقمندان جذاب‌تر کنند.


در این نمایشگاه که اعضای 75 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان لنجان حضور دارند، آثار هنرمندان در 35 غرفه و در فضایی بالغ بر 350 متر مربع برای علاقمندان به نمایش درآمده است.


قرار است داوری برترین آثار نمایشگاه طی دو روز آینده انجام شود و آثار برگزیده روز یکشنبه معرفی شوند.


گفتنی است، نمایشگاه تا چهارشنبه آینده همه‌روزه در دو نوبت صبح و عصر در فرهنگسرای بهمن زرین‌شهر برقرار است و مراسم اختتامیه نمایشگاه چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


جمعه 7 ارديبهشت 1403